Začínáme
Výběr produktu
Doprava a detaily
Hotovo

Reklamace zboží

Je nám líto, že jste se dostali do situace, kdy potřebujete řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit Vám proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně Vás informovat.

Provedeme Vás reklamací zboží ve čtyřech snadných krocích

  1. Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla.
  2. Vyberte produkt, který potřebujete reklamovat.
  3. Doplňte detaily o reklamovaném zboží a navrhněte způsob, jakým bychom reklamaci měli vyřešit k Vaší co největší spokojenosti.
  4. Odešlete nám balíček – můžete využít dopravu od nás (připravujeme) nebo libovolnou jinou cestu.

Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte 608 480 009 nebo nám napište e-mail na info@krmimkvalitne.cz.

Zpět do e-shopu

Jak můžu zboží reklamovat?

Pro jednoduchou a rychlou reklamaci prosím vyplňte online reklamační formulář výše. Pokud jste nakupovali jako přihlášený zákazník, ve formuláři uvidíte všechno zboží, které je stále v záruce. Po vyplnění formuláře se Vám zobrazí všechny potřebné informace k reklamaci zboží a jeho zaslání zpět.

Jak mohu zjistit stav mojí reklamace?

Jakmile k nám zboží dorazí, obdržíte od nás potvrzovací e-mail o přijetí. Máme 30 dní na to, abychom vše vyřešili a informovali Vás o výsledku reklamace. Vždy se však snažíme, aby to bylo co nejdříve, zpravidla do 3 pracovních dnů.


Odborné poradenství
s výběrem krmiva

Zbaští to, jinak vyměníme

Kvalitní krmiva
s vysokým podílem masa

Tipy od veterinářů
i trenérů

Staň se členem
naší smečky

  • Snadné opakování objednávek
  • Přehledná historie nákupů a jednoduché vrácení zboží
  • Rychlejší nákup krmiva