Reklamace zboží
Je nám líto, že jste se dostali do situace, kdy potřebujete řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit Vám proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně Vás informovat.
Provedeme Vás reklamací zboží ve čtyřech snadných krocích
- Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla.
- Vyberte produkt, který potřebujete reklamovat.
- Doplňte detaily o reklamovaném zboží a navrhněte způsob, jakým bychom reklamaci měli vyřešit k Vaší co největší spokojenosti.
- Odešlete nám balíček – můžete využít dopravu od nás (připravujeme) nebo libovolnou jinou cestu.
Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte 608 480 009 nebo nám napište e-mail na info@krmimkvalitne.cz.
Zpět do e-shopuJak můžu zboží reklamovat?
Pro jednoduchou a rychlou reklamaci prosím vyplňte online reklamační formulář výše. Pokud jste nakupovali jako přihlášený zákazník, ve formuláři uvidíte všechno zboží, které je stále v záruce. Po vyplnění formuláře se Vám zobrazí všechny potřebné informace k reklamaci zboží a jeho zaslání zpět.
Jak mohu zjistit stav mojí reklamace?
Jakmile k nám zboží dorazí, obdržíte od nás potvrzovací e-mail o přijetí. Máme 30 dní na to, abychom vše vyřešili a informovali Vás o výsledku reklamace. Vždy se však snažíme, aby to bylo co nejdříve, zpravidla do 3 pracovních dnů.