Objednali jste krmivo, které vašemu parťákovi nechutná?
Jsme si 100% jistí kvalitou a chutností našeho krmiva, ale naprosto chápeme, že ne vždy je jednoduché se trefit do vkusu
konkrétního psa nebo kočky.
Proto vám vyměníme i otevřené balení granulí, aby váš parťák byl naprosto spokojený. Granule pro psy i kočky můžete vyměnit až do 30 dnů od nákupu, bez udání důvodu.
Jak výměna granulí funguje?
- Dejte nám vědět, že si přejete krmivo vyměnit – osobně na prodejně, telefonicky na čísle +420 608 480 009, e-mailem na adrese info@krmimkvalitne.cz.
- Nevyhovující krmivo doručte na adresu naší firmy KRMÍM KVALITNĚ s.r.o., U Statku 449/6, 747 05 Opava – Malé Hoštice.
Možnosti doručení: Osobně od pondělí do pátku 7:00–15:30 nebo libovolnou přepravní službou (krmivo musí být řádně zabaleno, ať nedojde ke ztrátě granulí při přepravě). - My převážíme, co v pytli granulí zbylo a částku vám vrátíme jako poukaz na další nákup. Hodnota nevyhovujícího krmiva bude snížena o cenu využitého množství krmiva – minimálně o cenu za 1 kg.
- Vyberete si nové granule pro svého psa či kočku a při objednávce poukaz uplatníte (při nižší hodnotě nově vybraného krmiva, než je zůstatek z vrácených granulí, nelze cenový rozdíl vrátit).
- Nově vybrané krmivo vám dodáme v nejkratší možné době od doručení nevyhovujícího krmiva, ať váš parťák nemusí dlouho čekat.
Příklad výměny granulí:
Zákazník koupil svému parťákovi 12 kg balení krmiva v hodnotě 1 200 Kč. Spotřeboval 2 kg a poté se rozhodl granule vrátit. Zůstatková hodnota nevyhovujícího krmiva tak byla 1 000 Kč. Zákazník si vybral nové krmivo v hodnotě 1 500 Kč, uhradil rozdíl 500 Kč a krmivo měl obratem doma.
Potřebujete poradit?
Pokud má váš mazlíček zdravotní problémy nebo si nejste jisti, jaké krmivo zvolit, neváhejte se poradit s našimi výživovými specialisty. Přejeme si, aby byli vaši čtyřnozí kamarádi s našim krmivem naprosto spokojeni a rádi Vám pro něj navrhneme krmivo na míru.