Výměna otevřeného pytle
Objednali jste krmivo, které vašemu parťákovi nevyhovuje? I když jsme si 100% jistí kvalitou, chutností a pozitivním vlivem našich krmiv na zdraví psů i koček, ne vždy je snadné trefit se do vkusu konkrétního psa nebo kočky.
Proto vám vyměníme i otevřené balení granulí, aby byl váš parťák naprosto spokojený. Granule pro psy i kočky můžete vyměnit až do 30 dnů od nákupu, bez udání důvodu.
Jak výměna granulí funguje
1. V první řadě nám sdělte, že si přejete krmivo vyměnit – osobně na prodejně, telefonicky na čísle +420 608 480 009, e-mailem na adrese info@krmimkvalitne.cz.
2. Nevyhovující krmivo doručte na adresu naší společnosti KRMÍM KVALITNĚ s.r.o., U Statku 449/6, 747 05 Opava – Malé Hoštice.
Osobně od pondělí do pátku 7:00–15:30.
Libovolnou přepravní službou (krmivo však musí být řádně zabaleno, ať nedojde k vysypání granulí během přepravy)
3. My převážíme, co v pytli granulí zbylo a částku vám vrátíme jako poukaz na další nákup. Hodnota nevyhovujícího krmiva bude snížena o cenu využitého množství krmiva – minimálně o cenu za 1 kg.
4. Vyberete si nové granule pro svého psa či kočku a při objednávce poukaz uplatníte (při nižší hodnotě nově vybraného krmiva, než je zůstatek z vrácených granulí, nelze cenový rozdíl vrátit).
5. Nově vybrané krmivo vám dodáme do druhého dne od doručení nevyhovujícího krmiva, ať váš parťák nemusí dlouho čekat.
Má váš pes či kočka zdravotní problémy, nebo si s výběrem nového krmiva nevíte rady? Nechte si poradit od našich výživových specialistů krmivo na míru, přesně podle potřeb vašeho čtyřnohého kamaráda.
Příklad výměny granulí:
Zákazník koupil svému parťákovi 12 kg balení krmiva v hodnotě 1 200 Kč. Spotřeboval 2 kg a poté se rozhodl granule vrátit. Zůstatková hodnota nevyhovujícího krmiva tak byla 1 000 Kč. Zákazník si vybral nové krmivo v hodnotě 1 500 Kč, uhradil rozdíl 500 Kč a krmivo měl druhý den doma.